Доставка и оплата заказов в интернет-магазине KinderStep

Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині KinderStep менеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення і уточнення оптимального способу доставки. Підтвердження замовлення є обов'язковою умовою його виконання з нашого боку, тому Ваше замовлення буде анульовано через 3 дні, якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами за вказаним номером телефону або e-mail. Якщо ж наш менеджер не зв'язався з Вами протягом 3-х робочих днів з моменту оформлення замовлення, будь ласка, перевірте дані в своєму замовленні: цілком ймовірно, що номер телефону був вказаний некоректно.

Відправлення замовлень здійснюється Новою Поштою та Укрпоштою в день замовлення або на наступний день. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника. Після відправки замовлення Вам обов'язково повідомлять номер декларації для відстеження та отримання посилки. Крім того, можливий самовивіз  з Вишневого.

Оплату оформленого замовлення в нашому інтернет-магазині KinderStep можна здійснити за допомогою банківського переказу або оплатити його вартість при отриманні. При виборі першого способу оплати, наш менеджер відправить Вам реквізити картки ПриватБанк для оплати. Оплата при отриманні або післяплата здійснюється при отриманні Вами замовлення в відділенні Нової Пошти або Укрпошти. За переказ грошей і Нова Пошта, і Укрпошта вилучає комісію з одержувача в розмірі 2% від суми замовлення + вартість доставки грошей до нас назад. Враховуйте це при оформленні замовлення, будь ласка.